četvrtak, 30. svibnja 2013.

Upao sam u dvomjesečnu krizu rezultata.  Već 500-tinjak turnira nema napretka nego nazadujem. Bankroll se smanjio i moram se vratiti na 2.50$ sit n go turnire.

Davno, dok sam ulagao u sebe, naučio sam da kad zaredaju loši rezultati nije opravdano ljutiti se na dealera i protivnike, već se treba okrenuti sebi i samokritčki priznati da je znanje postalo nedovoljno da bi rezultati bili pozitivni.

Zbog toga počinjem sa ponovnim učenjem da vidim što sam zaboravio, što sam zanemario i naravno, što je novo u igri na sit n go turnirima sa 9 igrača za stolom. Potražio sam malo po internetu i kupio Crushing Online Sit & Go's od zerosum79, skinuo kompletan video paket Mark "PimpinDonks" Schmida.

Budući da želim poboljšati i heads up igru, a želim i igrati hyperturbo heads up sit n go, kupio sam Coffeeyay Math Pack i Chadders Hyper Turbo video pakete i nabavio si knjigu HUSNG Mersenneary Ebook.

Sada imam dovoljno materijala za kvalitetno učenje i kako budem prolazio teme, tako ću ovdje raditi bilješke. Nadam se da će to koristiti meni i onima koji će to možda pročitati.


0 komentari:

Objavi komentar