subota, 14. kolovoza 2010.

Često se u MTT i Sit 'n' Go turnirima, te cash stolovima susrećem sa limperima, igračima koji ispred mene samo zovu BB.

Uvijek me je zanimalo koji omjer pota moram imati da bi se sa mojom rukom pridružio nizu limpera. Zbog toga sam krenuo u proračun za svaku pojedinu startnu ruku uz uvjete koje ruka mora zadovoljiti nakon flopa.

Uvjeti koje sam tražio od ruke je da na flopu ostvari najmanje:

  • dva para ili bolje,
  • nekompletna najjača boja sa dvije karte u ruci,
  • nekompletna najjača boja sa jednom kartom u ruci,
  • nekompletna druga po snazi boja,
  • nekompletna skala sa 6 ili 8 povoljnih karata
  • dvije nadkarte bez para na stolu i bez skale na stolu i bez jednobojnog flopa
a pri čemu ne smije na stolu biti skala, jednobojni flop ili tri jednake karte.


Izračunati broj povoljnih situacija postavljen je u odnos sa ukupno 19.600 mogućih različitih situacija i dobiveni su omjeri prikazani u tablici:

Brojevi u tablici za svaku ruku prikazuju koji najmanji omjer pota mora igrač dobiti da bi sa tom rukom zvao. Naravno, u ovom slučaju zanemarujem mogućnost da će igrači koji slijede povećati ulog.


0 komentari:

Objavi komentar