ponedjeljak, 23. kolovoza 2010.

Svaka čast SAGE sistemu u Heads Up igri, ali budući da sam po svojoj prirodi istraživački tip, pogotovo što se matematike tiče, izradio sam vlastiti sistem igre za igru protiv jednog protivnika. Naime, želio sam doznati koliko maksimalno mora iznositi efektivni stek da bi PUSH ili CALL (naravno "push", a ne manjega uloga) bio opravdan.

Za taj proračun koristio sam Sit & Go Endgame Tools koji je do nedavno bio dostupan na www.sngegt.com, međutim autori su nedavno prestali raditi na tom izvrsnom alatu i webstranica više ne postoji. Ukoliko ima zainteresiranih za taj alat ili možda čak za izvorni kod, neka ostavi podatke za kontakt u prostoru za komentar.

Rezultati ovog proračuna su prikazani u tablici, a odnose se na opravdanost CALL-a u ovisnosti o iznosu efektivnog steka (manjeg od dva steka). Ukoliko koristite M kao mjerilo veličine steka, onda ćete vrijednost najvećeg efektivnog steka za željenu ruku sa kojom je opravdan CALL, pronaći u slijedećoj tablici:


Ukoliko koristite xBB kao mjerilo veličine steka, onda ćete vrijednost najvećeg efektivnog steka za željenu ruku sa kojom je opravdan CALL, pronaći u slijedećoj tablici:


Primjer:


Protivnik je uložio sav stek. Najprije odredimo koliko iznosi efektivni stek. To je naših preostalih 630 čipova. Budući da BB iznosi 60, omjer efektivnog steka i BB iznosi 630 / 60 = 10,5. U ruci imamo 76o i u tablici potražimo koliko najviše može iznositi taj omjer za ruku 76o da bi CALL bio profitabilan. U tablici nalazimo da je to 3,8, što u ovom primjeru znači da je ispravna odluka FOLD.

Pretpostavimo sada da smo u istoj situaciji, ali sada se pitamo koje sve ruke imaju opravdani CALL? Iz tablice čitamo ruke koje imaju vrijednost veću od 10,5 i sa njima bi odigrali CALL:

22+, Ax, K2s+, K6o+, Q8s+, QTo+, JTs

Kroz nekoliko dana objaviti ću tablice za PUSH odluke... Do onda, komentirajte, pitajte, predlažite ...

1 komentari:

kimisrb kaže...

Mislim da su ove tabele jako jako korisne!!! Ja sam ih stavio u bookmarks i lako su mi dostupne kada igram. Sjajno je to sto na samo klik daleko uvek imam odgovor na pitanje da li mi se isplati da zovem u nekoj situaciji ili ne a takve situacije su dosta ceste i veoma bitne jer odlucuju hocu li uzeti 50% ili 30% od nagrade sto nikako nije zanemarivo pogotovo na duze staze.
Mogu samo da kazem svaka cast za trud i da se zahvalim sto si to podelio sa nama i samo tako nastavi :)))

Objavi komentar