subota, 14. kolovoza 2010.

Nakon što sam izračunao omjere za igru protiv više igrača (o kojima sam govorio u tekstu "PREFLOP: Igra protiv više igrača"), zanimalo me je što je sa igrom protiv jednog igrača.

Za proračun za svaku pojedinu startnu ruku postavio sam blaže uvjete koje ruka mora zadovoljiti nakon flopa od onih koji su potrebni za igru protiv više igrača.

Uvjeti koje sam tražio od ruke je da na flopu ostvari najmanje:

  • najjači par ili bolje,
  • nekompletna najjača boja sa dvije karte u ruci,
  • nekompletna najjača boja sa jednom kartom u ruci,
  • nekompletna druga po snazi boja,
  • nekompletna skala sa 6 ili 8 povoljnih karata
  • dvije nadkarte bez para na stolu i bez skale na stolu i bez jednobojnog flopa
a pri čemu ne smije na stolu biti skala, jednobojni flop ili tri jednake karte.


Izračunati broj povoljnih situacija postavljen je u odnos sa ukupno 19.600 mogućih različitih situacija i dobiveni su omjeri prikazani u tablici:



0 komentari:

Objavi komentar