subota, 1. listopada 2011.

Što tražim?

Tražim jakog domaćina sa kvotom do 1.40 u utakmicama u kojima očekujem golove oba tima. Pokriva više mogućnosti nego "Skoro sve pokriveno (BACK Any Unquoted)" verzija ove strategije.

Kad ulažem?

Neposredno prije početka utakmice.

Kako radi?

Pokrivam skoro sve rezultate odmah od početka utakmice i sa lakoćom rješavam moguće opasnosti tijekom utakmice. Ovo ne zahtjeva mnogo posla. 

Primjer.

BACKam Over 3.5.
BACKam Under 2.5.
BACKam neke od nepokrivenih rezultata (2:1, 1:2, 3:0 i 0:3) sa 10% uloga koje sam stavio na Over 3.5.

Kad utakmica dođe do tih rezultata, dodatno BACKam taj rezultat kako bi zarada bila veća ako taj rezultat ostane jer u tom slučaju gube se ulozi na Over 3.5 i Under 2.5. Naravno, uz još jedan gol, garantirana je zarada Over 3.5.  

Što može krenuti krivo?

Ako utakmica završi sa manje od 2.5 gola, moguć je mali gubitak.

Napomene.

Primjer iz utakmice Leeds - Lincoln

BACK Over 3.5 $50 na kvotu 2.92.
BACK Under 2.5 $45 na kvotu 2.34.
BACK 2:1 $6 na kvotu 10.
BACK 3:0 $6 na kvotu 10.

Leeds nakon 28 minuta vodi 3:0, uplata na Under 2.5 je izgubljena. Ulažem dodatnih $10 na kvotu 8.0 za rezultat 3:0 da bi dobio veću zaradu ako rezultat ostane nepromijenjen budući da u tom slučaju gubim i ulog na Over 3.5. Naravno, još jedan gol dovodi me do zarade na Over 3.5. Leeds je postigao još jedan gol u drugom poluvremenu, ali moja zarada je bila već osigurana.


Moji rezultati.

Ovdje prikazujem što sam sve radio primjenjujući ovu strategiju i postignute rezultate.

0 komentari:

Objavi komentar